Oldalak

2013. február 6., szerda

Alice naplója

Kedves naplóm.

Nagyon jó napom volt ma,a suliban.Kezdődött reggel.Beértem, barátnőm Mandy már ott várt a suli előtt.Odaértem majd átmentünk a kis boltba kajáért.Bementünk a suliba és mindenhol kerestük Avril-t.Mivel nem biciklivel jött nem láttuk a bicóját ott, bementünk.Már 8:55 volt de sehol sem találtuk mikor szembe jött  Aladin és Zozi.Mondták hogy Avril fent van felmentünk és nagyon leb*****k hogy hol volt.Persze ebből nem lett harag ez mindennapos.Mandy bocsánatot kért Avril-től mert tegnap kicsit ordibált vele,majd becsengettek és mivel nekem nem volt első órám beültem az ő órájukra.Ott nem csináltam semmit csak néztem mit magyaráz nekik a tanár,majd második harmadik órában korizni mentünk.De mivel Én és Mandy nívósak vagyunk nem lehettünk Avril-el mert ő nem nívós.Mikorra odaértünk Mandy kitalálta hogy nem jön fel a pályára.Na akkor kiba****tt mérges lettem,mert menjek  fel egyedül vagy mi?Felmentem de minden körnél megálltam könyörögni neki hogy jöjjön fel,de ha ő egyszer eldönt valamit azt már senki nem változtatja meg és még nekem sem mindig sikerül.Mentünk pár kört nem sokat mert gyorsan eltelt az idő és elindultunk vissza,nagyon mérges voltam Mandy-re ezért  lökdöstem és mindig bele a sárba.Erre mérges lett és megfogta a karom  majd beleugrott a legközelebbi pocsolyába.Csupa víz lett a nadrágom,de engem sem kellett félteni én is beleugrottam és ő is vizes lett.Ez teljesen így ment félútig.Utána már együtt nevettünk a járókelőkön. Visszaértünk a suliba majd felmentünk a büfébe.Vettünk colát meg csokit, és megkerestük Avril-t.Magyar volt a következő óránk.Ott kaptam egy karót, Mandy és Avril pedig kettest.Álltalában minden szünetben Aladin-nal és  Zozi-val voltunk.Zozi előszeretettel csapkodja Avril seggét.Mi pedig Aladin-ét.Persze ez oda-vissza játék úgy hogy mi is kaptunk.Majd osztályfőnöki óra jött,ott nem volt most semmi vicces mivel nem ülhettünk össze.Történelemre tanultam így tudtam az anyagot,de nem hívott ki  felelni.Nem mertem jelentkezni mikor az új anyagot vettünk csak magamban mondogattam.Mandy persze hallotta és jelentkezett,és többségében jók voltak.Ekkor nagyon dühös voltam rá. Aladin <3

Alice.2016.02.06./Szerda/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése