Oldalak

2013. február 5., kedd

16-year-girl's diary

Egyszer valamikor mikor még a gyereket a gólya hozta.....elmentem sétálni.Nyári nap volt és ilyenkor nagyon szerettem mászkálni.Virágokat szedtem, dalolgattam és élveztem a nyári szellő érintését.Általában 2-3 órát töltöttem odakint de a mai sétám kicsit elhúzódott.Kullogtam-ballagtam mikor egy ideje már figyelt engem egy fiú.Nézett,de nem tudtam elképzelni mi lehet olyan érdekes.Egy idő után odajött és megkérdezte.:
Josh:-Hogy hívnak?
Bella:-Bella.Téged?
Josh:-Josh.Szép neved van.
Bella:-Köszönöm.Miért néztél ilyen sokáig?
Josh:-Nagyon jó nézni hogy mennyire elvagy idekint,és mennyire élvezed a természetet.
Bella:-Hát .....igen.Szeretem az állatokat és a virágokat.Minden nap kiszoktam jönni,de még nem láttalak itt.
Josh:-Most költöztünk ide,egy hete.Bentről minden nap figyeltelek,és hát...mit mondjak nagyon tetszett amit csináltál.
Bella:-Most mennem kell..holnap  találkozunk ha te is úgy szeretnéd.
Majd bejöttem...de még be se értem az ajtón már vártam a holnapot hogy találkozzak Josh-al. Egy iskolába jártunk de nem egy osztályba,és......... nem volt egy jó hírneve,mert mindenkivel köcsög volt és sokat feleselt,de velem kedves volt és ez nagyon megtetszett.Másnap mikor kimentem  már ott volt és egy virágot szorongatott a kezében.Gyönyörű volt, mármint a virág.Egy piros tulipán volt.Odamentem és leültem mellé,s így szóltam.

Bella:-Hát eljöttél.
Josh:-Ki nem hagytam volna.

Bella:-Gyönyörű virág,honnan szedted...??
Josh:-Nem olyan gyönyörű mint te....egyébként neked hoztam.
Bella:-Nekem??......hát....köszönöm.És miért kapok én virágot TŐLED??
Josh:-Megláttam és te jutottál róla eszembe..
Bella:-Kedves...de most mennem kell.... 
Josh:-Megölelhetlek??
Bella:-Hát ha szeretnéd...
Majd bementem...ezután kezdtünk egyre többet találkozni és beleszerettem.Pár hétre rá elterjedt a hír az iskolában hogy együtt járunk.Mindenki engem kérdezgetett,persze én ezekre nem mondtam semmit,mert nem szeretek pletykálni és egyébként sincsen semmi közük hozzá.Mindenki gondoljon amit akar.Ennyi.Mivel minden nap oda jártunk az lett a mi közös helyünk.*Nem volt nagy valami csak egy kis rét szerű.Egy fa volt s egy hinta és még rengeteg gyönyörű virág,melyből minden nap kaptam egyet Josh-tól.*Kijártuk a gimit,s egyetemre mentünk.Mivel én jól tanultam ezért nem kerülhettünk egy iskolába,de minden délután  találkoztunk.Egyik délután átjött hozzánk a szüleim dolgoztak.Általában minden délután.Az egész délutánt a szobámban töltöttük és nagyon jól elvoltunk.Többet nem árulhatok el erről.Ezért itt most egy kis rész kihagyunk......................................mikor a szüleim hazaértek Josh velünk vacsorázott.A szüleim nagyon kedvelték mivel tudták hogy nem olyan mint amilyennek elmondják.
Ő álmaim lovagja.....
Bella.2015.03.16.(Péntek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése